Mimpi Ngeri

Dalam minggu ni aku memang kuat tido, tido petang, malam pagi sbb dah tak tahu nak wat pe...so, aku redeem lik tdo2 aku yang xcukup selama ni sbb menghabiskan masa menyiapkan kerja-kerja final project sem lepas.. Walaupn seme da lepas tapi, final project last sem betul2 menghantui aku lagi2 studio master aku tuh..aku pun tak tau nape...




Situasi pertama: Aku mimpi lepas last presentation and review arituh, kitorang satu studio dapat lik bod2 kitorang untuk siapkan kat dalam studio gak, hari yang sama n kene siapkan sampai siap..kat studio sebelah lak de senior Part 6 silibus LAD tgh present gak ngan studio master ktorg..aku tgk de yang lawa, de yang tak tapi dpat pujian dari studio master kami.. pelik tul...Bila masuk studio kito org, lecturer aku tu masuk sambil marah2 kitorg tak siapkan n siap de koyok lagi kat kepala die. Lagilah aku takut sbb kitorng dah wat die pening kepala sangat2..Lepas tu, nak makan pun serba salah n nak g minum pun serba salah...Lepas tu aku tus terjaga dari tido n pikir balik, presentation da lepas kan...da tade kene siapkan lik kan?hu..seb bek...





Situasi kedua: Aku duduk kat asrama, kawan2 aku semua ada, syu, yana, anes, nor, syidah, pija, zai, linda, ika,syifa, yanti n mursyida,..masa tu aku baru lik dari rumah, aku masuk asrama tu, aku tgk yana nyer bod da siap, siap tambah sketches lagi gitu..aku ni buat ala kadar je sbb buat ikut requirement yang die nak je...aku dah gelabah..satu hari tu disebabkan semua da tension wat keje, kawan2 aku lari dari asrama tu sbb da tak sanggup ngadap semua bod...aku g dating ngan rokhairi kat Mall mane ntah...lepas da lari beramai2, aku jumpe syu, syu ckp dwg seme da balik lik asrama sbb takut lak keje xsiap..so tgl aku ngan syu je kat Mall tu...mase tu otak aku da benak sungguh sbb ari tu ari Ahad, kene present ari Isnin esoknye,aku xsiap lagi, mase da suntuk tapi aku leh jalan2 lagi..aku pun balik asrama n tgk nor, syidah seme laju je wat keje.....dan...............aku terjaga lagi...adoi..nape sik mimpi pasal final presentation je!!kan semua da lepas...





Conclusion: aku risau tul kalau tak dapat result yang bagus sem lepas..duit mama ayah da banyak aku habiskan, tp kalau keputusan kua, pointer aku jatuh lagi cemana...hurm...tension tul bila pikir lik mimpi2 ni...sik mimpi bende yang same yang buat aku sakit hati sgt2...









p/s: Alia, lenkali bangun awal da tak yah tdo..huh!

0 comments:

Post a Comment