Beijing 2009

dari kiri: Shahrul (clasmate aku), Gie (part 5), Jaja (penah masuk post aku dalam engage ceremony dier..), En Azrul (lecturer sporting kami, kecuali dalam studio..garang..haha), Topek (Jaja's fiancee..)

*sila klik pada gambar tuk lihat dengan lebih jelas*



Beijing May 2009 - Landscape Architecture's Department trip


Post ni tuk kawan-kawan aku yang telah sampai ke Beijing akhir bulan5 yang lepas... tengah aku usha gambar-gambar dwg, ternampak folder Beijing... (uhuk3..jelesnye....)... Patut nye aku pegi gak trip ke Beijing ni tapi sbb tak cukup bajet, terpaksa tolak.. (kalaulah aku de Ptptn..huhu)...


Anyway, aku tumpang bangga n gembira sebab kawan aku de gak yang dah sampai yang Beijing... yang paling aku jeles dwg da sampai kat Olympic Stadium kat Beijing tu!!! uwaa..... nak ikut.. selama ni aku search dapat tgk kat internet..tapi dwg da sampai n leh lihat ngan dua biji mata sendiri...


Papepun, department Landscape Architecture memang best... aku harap satu hari t aku ley jejak kaki aku kat sana... Beijing..Huwaaaa!!!!!




p/s: En Azrul beli pe tuk kami warga RANTING yang xg..huhu..nak ikut.... T_T

0 comments:

Post a Comment